marți, 21 august 2012

Un mic haul

Ieri am fost cu doua prietene la cumparaturi si bineinteles ca nu m-am putut abtine sa imi cumpar si eu ceva :P Am plecat cu gandul de acasa ca nu o sa mai cheltui bani pe nimic, dar ...... :)) Asta e ce mi-am cumparat :

Un maieu bleumarin cu peplum de la Stradivarius, imi place mult de tot :P si l-am asortat cu o fusta bej scurta, tot de la Stradivarius. Maieul a fost 29 lei, redus de la 99 lei, :D si fusta a fost 35 lei.


Mi-am mai cumparat doua oje de la Flormar cu 7 lei bucata, imi plac mult culorile :P si un sclipici portocaliu foarte frumos


Si ca sa imi asortez unghiile cu machiajul mi-am cumparat un fard no name in doua culori.


18 comentarii:

  1. Sa le folosesti vu placere!!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragute hainele, sa le porti sanatoasa, poate ne arati si cum iti sta in ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil :)) eu am fost saptamana trecuta in Stradivarius si n-am vazut fusta:|. Sa o porti cu placere:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ieri am fost si mai era si pe rosu, foarte frumoasa, dar am luat-o sa se asorteze cu maieul :P Mersi. te pup :*

      Ștergere
  4. Pai cum sa te intorci cu mana goala:))),Imi plac ojele:x . Astept NOTD:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, normal.Daca nu le luam imi statea gandul numai la ele :P te pup :*

      Ștergere
  5. Imi place mult de tot fustita si sunt sigura ca vine minunat cu topul.Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merg perfect impreuna, de asta le-am si ales :P te pup :*

      Ștergere
  6. Ce frumoasa e bluza, superba. E un mov inchis, nu?
    Poate ne arati cum vine imbracata, decupezi poza macar numai pentru bluza, cred ca e grozava... :)

    Cred ca am si eu un fard din acela, dar pe albastru inchis, nu l-am folosit decat o data, l-am aplicat peste un fard crema de la Oriflame, mi se parea prea dubios sa-l pun asa pur si simplu pe pleoape... :P Era bun din cate imi amintesc!!

    Sa le porti/folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Defapt e bleumarin, dar nu se vede bine din cauza aparatului, imi cer scuze :P Foarte frumos vine, imi place mult. Fardul nu l-am incercat inca, dar o sa-l incerc :P te pup :*

      Ștergere
  7. Ce dragut e topul<3 Am si eu oja mint,imi place mult!

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi si mie imi place, maine o sa o folosesc :P te pup :*

      Ștergere
  8. Ce lucrusoare dragute! Sa le folosesti cu placere! Imi place tare mult sclipiciul acela portocaliu, desi recunosc ca nu stiu cum si la ce se foloseste :)) :">. Am si eu fusta de la stradivarius, insa pe alta culoare si imi place ca se aseaza foarte bine:X O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sclipiciul il folosesc pentru modele pe unghii.Daca te uiti la nails of the day, acolo am folosit auriu :P te pup :*

      Ștergere
  9. I love the skirt!
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...