vineri, 3 august 2012


Acest blog de beauty a venit ca o necesitate fireasca in viata mea. Dupa ce am citit si am urmarit zeci de bloguri din tara si din strainatate, am simtit la un moment nevoia de a spune si de a transmite si eu ceva la randul meu, astfel incat am creat BeautySpell, un blog despre ingrijire, fashion, make-up si lifestyle.
Sper sa gasiti aici mici trucuri si sfaturi utile si sa putem impartasi impreuna impresii despre tot ce tine de sfera de beauty.
Va astept cu drag sa ma cunoasteti mai bine prin articolele mele!


Cu drag,
            Criss

3 comentarii:

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...