duminică, 12 august 2012

Cea mai buna gama de reparare a parului deteriorat - Anian Repair and Protect - review

         Astazi m-am gandit sa postez acest review pentru ca folosesc de cateva luni bune pentru ingijirea parului marca Anian. Am auzit de aceste produse pe blogurile voastre si demult timp cautam ceva foarte bun si accesibil ca si pret.
        Am incercat samponul si masca de par Repair and Protect, pentru ca am fost blonda (decolorata si vopsita mai apoi) si aveam nevoie de o reparare puternica.


Samponul Repair and Protect cu Pro Vitamina B5, are 400 ml si este recomandat pentru par deteriorat si fragil. Pretul este 16 lei si mi se pare foarte accesibil.
Puncte pozitive:
- miroase foarte placut,
- spala eficient la o singura samponare,
- cantitate mare,
- lasa parul foarte matasos,
- raport calitate - pret foarte bun.
Puncte negative :
- singurul lucru negativ este consitenta prea lichida, astfel incat trebuie avuta mare grija la dozaj, din aceasta cauza se consuma practic cam repede.
Il cumpar in mod frecvent.


Masca de par Repair and Protect cu Pro Vitamina B5 are 250 ml si este o masca ce necesita clatire. Imi place foarte mult si costa doar 25 lei.
Puncte pozitive:
- cantitate normal ca si restul mastilor de par din comert,
- consistenta destul de densa, deci aceasta nu se consuma foarte repede spre deosebire de sampon,
- miroase foarte bine si mirosul persita cateva zile,
- lasa parul foarte matasos,
- confera luciu parului,
- raport calitate - pret foarte bun.
Puncte negative:
- nu am gasit niciunul pana acum


In concluzie :
O sa folosesc in continuare aceste produse pentru ca nu am gasit ceva mai bun pana acum si nici nu stiu daca o sa gasesc in viitorul apropiat ceva care a depasesca aceste produse din punct de vedere calitativ, dar care sa aiba si un pret normal si accesibil, nu extraordinar de mare si sa fac un efort financiar ca sa le pot achizitiona.

Pe ambele le-am achizitionat de AICI


 Voi le-ati incercat ?




5 comentarii:

  1. Intr-adevar este foarte accesibil ca pret.. nu am mai incercat pana acum, dar sigur voi testa.. de unde le-ai cumparat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita sa le incerci zic eu. Am uitat sa specific de unde le-am cumparat :P Online de aici: http://www.triodeluxe.ro/anian-cosmetice

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc masca si imi place foarte mult, samponul insa nu l-am incercat. Cel pentru par gras este foarte dens, la inceput era si mai dens decat acum, de abia iesea din orificiu, acum e putin mai lichid, insa chiar bun si avantajos... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare foarte bun, pentru ca eu am parul in "recuperare" :P si toate sampoanele incercate imi uscau parul foarte tare. Nu as mai incerca altul :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...