marți, 30 iulie 2013

Trei pudre si o dezamagire.....

M-am trezit intr-o zi ca mi s-a terminat pudra mea preferata de la Oriflame fara sa-mi dau seama si cum imi trebuia fix in ziua respectiva, pana ajungea comanda treceau prea multe zile si m-am gandit sa imi cumpar una. Nu prea stiam ce sa aleg, nu aveam nici timp de colindat prin magazine ca sa testez mai multe si pe deasupra mai aveam si un buget limitat.


Asadar, mi-am cumparat repede din DM  pudra So Matte - Perfect Stay de la Miss Sporty, la pretul de 13 lei. Am ales nuanta 2, Medium, care mi s-a parut foarte buna cand am testat pe mana.



Pacat ca nu mi s-a schimbat parerea acasa, cand am incercat-o pe fata. Am fost atat de dezamagita cand am vazut ca orice cantitate as folosi, cat de mica, se aseaza inestetic pe ten; parca evidentiaza toate defectele, unde am un cos mic se aseaza o cantitate mare si se vede mai tare cand folosesc aceasta pudra. Nici nu am putut sa-mi dau seama cate ore tine pe ten, pentru ca am incercat sa sterg surplusul cat am putut de mult.


Am incercat peste mai multe fonduri de ten, dar ramane acelasi aspect inestetic. Nici ambalajul nu mi se pare practic, pentru ca nu se inchide foarte bine. Nu imi place deloc, parca am aruncat banii pe geam.....


Dupa ce mi-am cumparat aceasta pudra, am gasit pe site la elf  30% reducere la anumite produse din gama Studio si dupa laudele Simonei, m-am hotarat sa comand aceasta pudra. Initial vroiam sa imi comand nuanta Buff, dar cand sa o pun in cos, s-a epuizat stocul, bineinteles ca numai mie mi se poate intampla, si sa nu raman fara pudra mi-am comandat repede nuanta Caramel.


Din pacate, nu am nimerit pudra potrivita nici de data asta pentru ca aceasta nuanta Caramel imi este prea inchisa :)))) Ambalajul imi place destul de mult, cu un compartiment separat pentru buretel, desi nu il prea folosesc.



Ca si consistenta imi place destul de mult, se aseaza foarte bine pe ten, mai multe nu imi pot da seama pentru ca arat ciudat cu nuanta aceasta prea inchisa. Astept sa ma mai bronzez un pic ca sa o pot folosi.


Pana la urma mi-am comandat pudra de la Oriflame, si desi nu avea pudra mea matifianta preferata, mi-am comandat-o pe cea din gama Studio Artist pentru ca am mai folosit-o mai demult si mi-a placut.



Pudra a costat 25,99 lei iar nuanta care am ales-o este Medium. Desi in ambalaj pare un pic mai deschisa, mi se potriveste perfect. E un pic mai prafoasa decat cea pe care o folosesc in mod obisnuit, dar nu ma deranjeaza prea tare; sunt fericita ca am in sfarsit o pudra potrivita tenului meu :P


Voi ce pudra compacta folositi???

Va pup :* :*






9 comentarii:

  1. Eu nu am mai incercat in ultimii ani niciun fond de ten sau pudra de la Miss Sporty, insa stiu ca inainte mi se pareau oribile amandoua. Pudra era faina pe fata si atat, foarte proasta, din cate vad mare lucru nu s-a schimbat pana acum. Imi pare tare rau de pudra de la Elf, pacat de faptul ca nu-ti este potrivita nuanta, este un produs foarte bun care sigur ti-ar fi placut.
    Cealalata nu am incercat-o, insa stiu ca aceea de la Oriflame pe care o folosesti si tu imi place si mie foarte mult, am avut-o mai demult si chiar mi-a placut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, abia astept sa ma mai bronzez un pic ca sa o pot folosi pe cea de la elf :P

      Ștergere
  2. eu folosesc pudra translucida de la essence pentru ca am tenul uscat :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat prea multe produse de la essence, sunt cam reticenta de calitatea lor din cauza pretului mic :P

      Ștergere
    2. Eu iti recomand sa mai incerci cate ceva, au produse foarte bune, pana acum pe mine nu m-a dezamagit nimic... :)

      Ștergere
  3. Eu nu am folosit pudra de la Miss Sporty,dar am folosit fond de ten si pot sa spun ca este cel mai prost fond de ten pe care l-am avut.In schimb,pudra compacta matifianta de la Oriflame mi se pare foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu cred ca o sa mai incerc ceva de la Miss Sporty m-au dezamagit mai multe produse ale lor. Pana acum nu am gasit nicio pudra mai buna ca cea de la Oriflame. Te pup :*

      Ștergere
  4. Inca o pudra buna si ieftina este cea de la Trendy by Cosbell.Am folosit-o si chiar mi se pare buna pentru pretul ei (intre 15-20 lei).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat mai demult cateva creioane de buze de la Trendy si mi-au placut mult. O sa caut si pudra sa vad cum este.

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...