joi, 25 iulie 2013

My New Obsession

Despre stilul meu vestimentar as putea spune ca se afla intr-o permanenta evolutie si  schimbare. Port, in mod evident, ceea ce ma avantajeaza, ceea ce imi pune in evidenta calitatile si imi mascheaza pe cat posibil defectele, insa nu pot spune ca nu tin seama de trenduri, astfel incat cu fiecare sezon, ma aleg cu cate o pasiune pentru un anumit articol sau stil vestimentar. Uneori insa aceasta obsesie nu tine seama neaparat de evolutia trendurilor, ci este de ajuns sa descopar o anumita “amprenta vestimentara” la una dintre vedetele mele preferate sau chiar o bloggerita de fashion, dintre cele pe care le urmaresc cu mare drag, ca sa ma prinda si pe mine microbul unui anumit stil. Sunt sigura ca stiti despre ce vorbesc! :P

Asadar, azi va vorbesc despre 3 dintre obsesiile mele vestimentare: jeansii scurti cu imprimeuri, fustele creion si peplum (obsesie care ma tine de vreo 2 ani deja :P).

Daca fusta creion a fost mult timp un simbol al sobrietatii, al femeii de afaceri, o piesa destinata exclusiv look-ului business, in ultimii ani, ea a fost reinventata, caracterul simplist al acestei piese a fost exploatat de catre designeri, ea fiind integrata in tinute care mai de care mai neasteptate, ca rock- chic sau chiar sport-chic.

Cu toate acestea recunosc faptul ca eu prefer sa o port in variata oarecum clasica, atunci cand imi doresc sa fiu feminina si eleganta. Fusta creion cu peplum se intelege ca este preferata mea in momentul de fata.
Si pentru tintele de zi cu zi, va spuneam si intr-o postare precedenta, ca incepand din acest an, prefer jeansii scurti si incerc pe cat posibil sa-mi maresc colectia in acest sens.
Preferatii mei sunt cei cu imprimeuri, elementele florare sau aztece (pentru ca tot sunt in tendite in acest sezon) scot din anonimat un astfel de articol vestimentar, facandu-l sa devina centrul de interes al tinutei.
Toate imaginile de mai sus sunt articole vestimentare de pe site-ul Dy Fashion, despre care sunt sigura ca ati auzit si de la alte colege bloggerite, site pe care va invit sa-l vizitati.
Si tot de aici, nu m-am putut abtine, si am ales si o piese vestimentara pe care nu am purtat-o pana acum, insa chiar mi-as dori sa incerc una – o salopeta …. cum altfel decat albastru cobalt, de departe cea mai maaaare obsesie a mea, dupa cum v-ati dat seama pana acum. :P

Care sunt obsesiile voastre vestimentare din acest sezon?


Va pup :* :*

 


Un comentariu:

  1. Bună! Şi eu am o obsesie sezonul ăsta cu salopetele, cum e cea albastră de mai sus, sunt aşa lejere şi răcoroaseee! Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...