duminică, 26 ianuarie 2014

Cumparaturi din DM

Saptamana trecuta am intrat in Dm pentru ca mi se terminase deodorantul si pana la urma am plecat cu mult mai multe chestii, desi mai erau multe care imi faceau cu ochiul, am incercat sa ma abtin :P



Mi-am amintit ca am ramas fara sare de baie si cand am mirosit-o pe aceasta nu am putut sa plec fara ea, are 1,3kg si a costat 24.99 lei, destul de bun pretul, parerea mea.


Aveam nevoie de un balsam de buze, pentru ca mi se cam usuca buzele de la frig si cum nu am incercat niciodata unul Balea l-am ales fara sa mai stau pe ganduri, mai ales ca este doar 4,99 lei. L-am ales pe acesta cu un pic de sidef, pare foarte discret, dar din pacate pe buze este foarte inestetic, deci sunt cam dezamagita de el. 


Intotdeauna am vrut sa incerc ata dentara mentolata, dar imi propuneam ca o sa imi cumpar alta cand se termina cea de la Oral-B, desi o folosesc in fiecare zi parca sunt kilometri in cutiuta aceea mica. De la Dontodent nu am mai incercat nimic si eram curioasa. Imi place mult aceasta si din cate imi amintesc a costat in jur de 6 lei.


Am mai descoperit ceva in Dm, un stand mare cu produse Aura, nu stiu cat de bune sunt, nu am mai vazut pe la nimeni si nici nu am auzit de aceasta firma. M-am tot uitat pe la produse si nu am putut sa plec fara sa cumpar un ruj, care a fost doar 8,99 lei. Mi-am impus de ceva timp sa nu mai aleg o nuanta de roz si vad ca am reusit :))) E foarte mic acest ruj, cam jumatate dintr-un ruj normal, dar imi place mult culoarea, in swatch-ul de mai jos nu pare foarte pigmentat dar pe buze arata mult mai bine. O sa postez un review in curand cu acest ruj.



Voi ce vi-ati mai cumparat din Dm in ultimul timp??

Va pup :* :*



8 comentarii:

  1. si eu am avut balsamul de buze si tot dezamagita am fost, am ajuns sa-l folosesc doar prin casa, parca era un balsam din ala ieftin de pe vremuri, asa se vedea pe buze:-(
    Eu am observat de mai demult produsele Aura, au niste pudre interesante, dar nu stiu de ce, nu m-am incumetat :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, parca e balsam de buze din acela chinezesc, de prin bazare, nu ma asteptam sa fie asa :(

      Ștergere
  2. Oooo, cate produse frumoase! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am o oja de la Aura http://ina-adee.blogspot.ro/2013/11/notd-aura254-dm.html?m=0

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...