joi, 26 martie 2015

Mini haul....H&M

Parca imi e tot mai dor de blog in ultimul si ma deranjeaza faptul ca nu prea am timp, incerc de cateva zile sa aloc macar o ora pe zi si cu greu reusesc dar sper mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa??

Am fost de cateva ori la H&M in ultima luna si nu am putut sa plec cu mana goala nici macar o data, cat am incercat eu sa ma abtin si tot nu am reusit.



Cautam un cadou de 8 martie si pana la urma mi-am facut si mie unul, camasa rosie de mai jos, nu m-am putut dezlipi de ea deloc si eram sigura ca daca nu o cumpar o sa-mi para rau, mai ales ca era cu 50% reducere. Imi place foarte mult cum vine si o sa fie perfecta pentru primavara-vara.


Camasa rosie - 99 lei, redusa la 50 lei

Tenisi fara sireturi imi doream de anul trecut cand au aparut cateva modele dar nu prea erau pe gustul meu, cei bej i-am urmarit de ceva timp si i-am prins pana la urma foarte ieftini si nici nu am mai stat pe ganduri. Cei negri i-am luat cu voucherul de 25% reducere care il primesti daca te inscrii pe site la newsletter.


Tenisi bej - 40 lei (redusi de la 99 lei)
Tenisi negri - 67 lei (cu voucher de la 89 lei)

Pe sutienul albastru am pus ochii cand mi-am luat camasa si cateva zile mi-a stat gandul numai la el asa ca a trebuit sa ma intorc sa-l cumpar, a fost la un pret acceptabil, 39.90 lei si atat de mult imi place incat l-as purta in fiecare zi :P

Nu stiu cum de sunt reduceri in perioada asta, cred ca e singurul magazin de prin mall la care am vazut, iar in ultimul timp parca a devenit magazinul meu preferat, are si preturi acceptabile dar si lucruri foarte dragute.


Voi ce ati gasit la reducere ??

Va pup :* :*




6 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase espadrilele alese! Chiar acum eram în magazinul lor online, recent deschis. În cele fizice nu prea intru, mi se par imense și obosesc doar traversându-le.
    Să porți totul cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Pe site erau mai multe modele, inainte sa dea drumul la magazin dar acum din pacate nu mai sunt ca mi-as mai fi luat macar doua perechi :P

      Ștergere
  2. Ce tenesi frumosi! Eu am vazut niste fustite si bluzite la reducere! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am probat si o fusta foarte draguta dar daca cumparam tot ce mi-a placut depaseam mult bugetul :P

      Ștergere
  3. Sa le porti pe toate cu drag! Tenisii gri-bej imi plac, poate ii mai gasesc si eu.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, poti sa incerci. Eu o perioada nu mai merg pentru ca de fiecare data gasesc cateva ceva :)))

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...