marți, 9 octombrie 2012

Fond de ten Eveline Matt&Cover - REVIEW

Am vrut sa incerc demult acest fond de ten de la Eveline, vazand cateva review-uri pozitive de unele bloguri. Ma bucur ca l-am incercat, pentru ca mi se pare destul de bun.


Acum stiu ce sa-mi cumpar daca o sa am vreodata un buget mai mic pentru ca acest fond de ten a fost doar 12 lei. Mi se pare foarte ieftin si bun.Are o acoperire medie spre mare si o consistenta numai potrivita. Matifiaza tenul si rezista destul de mult.


Nu se inteleg ingredientele pentru ca nu are traducere in engleza sau franceza, dar mi se pare un raport pret-calitate ffffoarte bun. Nu ma asteptam sa fie asa bun :P, sincer. Nuanta aleasa de mine este numarul 105, un pic cam inchisa.



Puncte pozitive:
- acoperire medie spre mare
- consistenta cremoasa
- matifiaza tenul
- rezista mult pe ten
- nuante destul de multe

Puncte negative:
- se gaseste in foarte putine magazine



Din pacate eu nu mi-am ales nuanta buna, mi-am ales prea inchisa, desi avea tester, dar o sa-l folosesc cu siguranta pe timpul verii sau o sa-l amestec cu o nuanta mai deschisa.

Voi l-ati incercat?




14 comentarii:

  1. Si eu sustin produsele Eveline :)
    Incearca luciul de buze de la ei o sa te indragostesti iremediabil.

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-l incerc cu siguranta.Am mai vazut si cateva rujuri superbe. Presimt ca data viitoare o sa-mi iau multe chestii :))

      Ștergere
  2. Si eu am incercat pana acum 2 variante de fond de ten de la ei si mi-au placut foarte mult. La una am chiar review pe blog http://ioanarosu.wordpress.com/2012/09/22/fond-de-ten-eveline/ .
    Am pus mana acum pe un concelear si caut si glossul pe care inca nu l-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as incerca concelear-ul, ar trebui sa faci un review :P

      Ștergere
  3. E pentru prima data cand aud de marca aceasta. In ce magazine se gaseste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gasit in niste centre comerciale unde aveau stand cu mai multe produse. In Bega si Kappa am gasit, dar in Timisoara, nu stiu daca sunt si in alte orase.

      Ștergere
  4. Si eu imi doresc foarte tare sa incerc cateva produse Eveline. Aveam la serviciu o colega care era innebunita dupa rimelul lor, il folosea numai pe acela de cativa ani.
    Am vazut fondul asta de ten in Bega, e 25 de lei parca, nu am vrut sa mi-l cumpar pentru ca am vazut ca in alte locuri este 10 -15 lei. Tu cat ai dat pe el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dat 12 lei pe el, din Flavia l-am cumparat. Erau foarte ieftine acolo toate produsele Eveline :P

      Ștergere
  5. eu am dat 9 lei
    ..am fost ff multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde pot cumpara fondul de ten Matt & Cover? Dati-mi va rog un nr.de telefon sau un magazin in Bucuresti unde se gasesc! messenger: marius_viloria va astept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-as ajuta cu cea mai mare placere, dar eu sunt din Timisoara si chiar nu am idee unde se gaseste in Bucuresti.

      Ștergere
  7. Eu am fondul de ten in nuanta 102 si mi se pare destul de inchisa pentru perioada asta,dar il mai deschid cu o pudra de la ELF.In rest sunt foarte multumit de el.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu prea il vad pe la standurile cu produse Eveline :( De la ei am o pudra si un rimel si sunt foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai trecut de ceva timp pe la standul lor. Am avut mai demult si un ruj care imi placea foarte mult

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...