duminică, 25 august 2013

Noua mea favorita.....oja semipermanenta

Cum nu gasisem inca oja perfecta care sa reziste foarte mult, o saptamana sau doua, o lunga perioada de timp am apelat la unghii false. Pentru ca aveam nevoie de o manichiura perfecta si nu aveam foarte mult timp liber, unghiile false mi s-au parut cel mai la indemana, merita sa stau cateva ore la manichiura pentru ca apoi nu mai aveam treaba cu manichiura vreo 3-4 saptamani.

Asta, pana cand am auzit de gel-lac (oja semipermanenta). La inceput nu stiam exact cum functioneaza, daca se foloseste la unghii false sau naturale. Cand am vazut ca se foloseste numai pe unghia naturala, mi-am zis ca merita incercata si cu cat m-am documentat mai mult, cu atat imi doream tot mai mult sa incerc si eu cat mai repede.


Cum aveam deja lampa UV, am tot cautat pe net si nu stiam ce gel-lac sa aleg, exista foarte multe firme si bineinteles ca si preturile sunt diferite. Pentru ca nu stiam cat de buna este, nu vroiam sa dau prea multi bani.


Asadar, dupa multe cautari, m-am hotarat sa imi cumpar de la Cupio pentru ca mi s-a parut pretul potrivit, nici prea mare, nici prea mic. Cum am descoperit ca au standuri si in Timisoara, m-am dus repede sa imi cumpar.

Pentru inceput mi-am luat gelul-lac de baza, care costa 40 lei, un gel-lac rosu, care se numeste Salsa si unul roz pal, Soft Caramel, care costa 35 lei bucata.



De prima data cum le-am incercat am fost foarte incantata, pentru ca mi-am terminat singura manichiura in jumatate de ora.


Mi se pare ca am facut cea mai buna investitie pentru ca imi rezista manichiura pana la doua saptamani. Cred ca mi-ar rezista si mai mult dar unghiile mele sunt cam subtiri, si asta cred ca mi se trage de la unghiile false.

Salsa am folosit-o pentru unghiile Simonei

Sunt foarte incantata si abia astept sa-mi iau si alte culori. Am vazut pe site ca sunt toate culorile posibile la gel-lac. Imi place mult ca se pot pune si aplicatii peste acest lac si rezista la fel de mult.


Tot pe site am vazut ca sunt mai multe cosmetice Cupio si nu stiam ca au atat de multe produse. Am vazut farduri foarte frumoase, gene false, produse pentru epilat, accesorii pentru ingrijirea parului si acum sunt nerabdatoare sa incerc tot felul de chestii pentru ca m-au convins de calitatea produselor lor.





Voi ati incercat ceva de la Cupio???

Va pup :* :*


38 de comentarii:

  1. nu am incercat, dar pare interesanta si mult mai sanatoasa aceasta manichiura cu oja semipermanenta
    decat cea cu gel..eu am avut si mi-a stricat unghiile...acum le-am reinviat cu un lac de la l';oreal si tare imi e frica sa incerc altceva in afara de simpla oja

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca aceasta oja nu ataca deloc unghia. Si eu mi-am cam stricat unghiile si nici acum nu si-au revenit. Bine ca am gasit aceasta alternativa :P

      Ștergere
  2. Si eu le-am avut nenorocite de la gel, mai putin si ramaneam fara unghii, nu mi-as mai pune niciodata :P Oja semipermanenta nu a avut niciun efect neplacut la mine din fericire. :P
    Arata foarte fain si rozul acela, eu chiar mi-as dori un roz din asta cuminte pe unghii :P
    Data viitoare sa-mi faci si mie un model pe o unghie :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu data viitoare o sa mi le fac cu rosu :P O sa mai incerc si alte aplicatii ca sa ai de unde sa alegi :P

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Interesanta si foarte sanatoasa. Abia astept sa mai imi iau si alte culori :P

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase ambele culori, nu am folosit oja sempermanenta niciodata, cum se aplica mai exact, poate faci o postare mai detaliata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbe toate culorile de la Cupio incat nici nu stiu ce sa mai aleg. O sa mai fac cu siguranta si alta postare despre aplicarea ei :*

      Ștergere
  5. Doamne, e exact ce am nevoie :)) urasc sa-mi fac manichiura, as face orice sa scap de treaba asta :)) merci mult de pont! :D

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dureaza foarte putin si rezista foarte mult. Chiar merita sa incerci :*

      Ștergere
  6. Buna. As avea o intrebare: cum indepartati aceasta oja? Va rog sa imi spuneti pasii pe care ii urmati. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, este destul de simplu de indepartat aceasta oja, acestia sunt pasii:
      - se imbiba o discheta cu solutie speciala (eu folosesc Soak-off remover Cupio)
      - se pune peste unghia cu oja semipermanenta si se inveleste degetul in folie de aluminiu
      - dupa 10-15 min se decojeste, cu grija, oja cu un betisor
      Sper ca ti-am fost de ajutor :*

      Ștergere
  7. Buna cum se aplicare care sunt pasi ms

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pregatesc unghiile : impingi cuticulele pilesti suprafata unghiei cu o pila de granulatie fina 180 sau 240 pana se matuiesc, indepartezi praful creat cu o perie dinpre cuticule inpre marginea libera a unghiei , stergi unghia cu cleaner la fel dinpre cuticula inspre marginea libera, aplici nail prep lasi sa se usuce la aer, aplici primer lasi sa se usuce la aer (depinde de marca unii au doar unul din cele 2) aplici stratul de baza intaresti la lampa timpul indicat de producator , aplici strat de culoare intaresti la lampa,aplici stratul 2 de culoare intaresti la lampa, aplici finish intaresti la lampa si degresezi startul de dispersie lipiciosa care ramane .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Imi pare rau ca nu am avut timp sa iti raspund in cel mai scurt timp. Urmeaza sa fac o postare despre cum se aplica si poze ca sa fie cat mai clar. Intradevar acestia sunt pasii. Te pup :*

      Ștergere
  9. Cum poti face modele?Eu imi fac singura unghiile cu oja semi permanenta dar nu stiu sa fac modele daca poti sa imi spui cum se face.adic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai mult ma ajuta tutorialele de pe Youtube pentru ca arata pas cu pas cum se face un anumit model. Insa daca nu am foarte mult timp folosesc folie sau sclipici. Pun peste oja semipermanenta lipici de unghii false, apoi aplic folia sau sclipiciul, las sa se usuce fara lampa, apoi aplic un top coat-ul care se aplica si la oja semipermanenta. Te pup :*

      Ștergere
  10. Buna, puteti sa imi spuneti si mie pasii realizarii acestei manichiuri? nu mi-am mai luat niciodata oja semipermanenta si lampa si as vrea sa stiu exact cate minute /de cate ori etc...
    multumesc!
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, pasii pe care eu ii urmez sunt urmatorii:
      1. Se pileste unghia cu un buffer, foarte putin, pana cand unghia nu mai luceste.
      2. Se aplica baza pentru oja semipermanenta, dupa care se usuca la lampa 120 secunde.
      3. Dupa baza se aplica un strat de oja semipermanenta, se usuca la lampa tot 120 secunde (eu personal am lampa care se opreste singura dupa 120 secunde si cred ca toate sunt cam la fel).
      4. Se aplica al doilea strat de oja si se usuca la lampa.
      5. Se aplica top-coat intr-un strat subtire (are rolul de a proteja oja semipermanenta), se usuca la lampa tot 120 secunde.

      sau, poti sa iti iei oja semipermanenta 3 in 1, la care nu mai ai nevoie nici de baza, nici de top-coat. Aceasta 3 in 1 sincer nu am incercat-o pentru ca nu a aparut de foarte mult timp si nu stiu sa-ti spun cate minute trebuie uscata la lampa.

      Te pup :*

      Ștergere
  11. Am folosit eu oja 3 in 1. Se usuca in 30 de secunde sub lampa cu led.
    Nu este chiar ca in reclama. A trebuit sa aplic o baza obisnuita, pentru ca se strangea prea mult aplicata direct pe unghie.
    Am aplicat 3 straturi subtiri ca sa obtin ce vreau. Unghiile le-am facut acum 3 zile. Nu stiu cat vor tine. Nu ma intereseaza pe un termen lung, deoarece imi cresc foarte repede unghiile. Apoi, indiferent ce ulei de cuticule as folosi, acestea tot cresc.
    Dar, sunt curioasa cum vor rezista unghiile cand voi face curat in doua acvarii, unde voi sta cel putin doua ore in apa si voi umbla cu mainile in nisip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as vrea sa o incerc. Sa imi spui te rog cat rezista ca sunt curioasa. Te pup

      Ștergere
    2. Revin cu impresii despre oja Cupio 3 in 1.
      Am aplicat-o luni seara. Joi isi pierduse putin din stralucire, asa ca am aplicat un top-coat obisnuit. De pe marginea de la doua unghii a sarit extrem de putin, doua puncte de 1/2 mm.
      Joi seara, mi-a sarit o portiune de 3 mm de pe unghia mare stanga. A ramas doar primul strat. Am reparat cu usurinta, fara sa se vada.
      De marti pana sambata (inclusiv) am gatit pentru doua persoane si am spalat vase, doar atat.
      Duminica am facut curat in acvarii, am curatat cabina de dus, am spalat vase.
      Faza cu acvariile a pus capac. Oja s-a inmuiat si s-a desprins cu usurinta pana la jumatatea unghiilor. Restul ojei l-am dat jos, in cinci minute, cu ustensila de metal pentru impins cuticule. Cu mare usurinta.

      Ștergere
    3. Deci rezista cam in jur de o saptamana si asta daca ai grija de ele. Avantajul este ca ai nevoie doar de aceasta oja si vine mai ieftin pentru ca nu mai trebuie baza si tiop coat-ul, dar din descrierile tale nu mi se pare prea buna si cred ca raman totusi cea normala.

      Multumesc frumos pentru impresii.

      Te pup :* :*

      Ștergere
  12. ...dar Oje semipermanente de la Gelish, ati folosit cumva? Am vazut ca sunt f ieftine, 20 lei/buc si au culori diverse. Uite aici site- ul http://www.trusefarduri.ro/oja-gel-permanenta-soak-off-gelish-by-ezflow-15-ml. Sunt mai multe tutoriale pe youtube cu aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot vazut pe Youtube, dar nu le-am incercat. Eu nu am gasit niciunde pana acum. Sunt foarte ieftine dar nu stiu cum sunt. Te pup

      Ștergere
  13. Buna! Fara lampa uv nu se usuca oja semipermanenta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu, iti trebuie neaparat lampa, eu am uv si doar asa am incercat, dar am vazut ca este si cu led. Te pup

      Ștergere
    2. Eu am folosit oja semipermanenta fara lampa si se usuca chiar repede.

      Ștergere
  14. Dar daca trebuie lampa gasiti si pe www.unghii-false.ro. Incercati ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar am lampa Diamond Nails si sunt foarte multumita de ea. Am cumparat-o acum 5 ani si functioneaza perfect, ca in prima zi.

      Ștergere
    2. Buna. Eu mi-am luat kitul profesional pentru unghii false de la Diamond Nail si sunt f multumita de toate produsele pe care le contine. Lampa UV fuctionaeaza perfect. http://www.diamondnails.ro/

      Ștergere
  15. Dar daca trebuie se poate si cumpara nu e scumpa si reduce timpul de asteptare pana se usuca oja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt si lampi mai accesibile la pret si asa in jumatate de ora ai manichiura gata. Oricum nu cred ca se usuca oja semipermanenta fara lampa.

      Ștergere
  16. Exista oja sau gel are nu are nevoie de lampa u uv.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat ti-a rezistat oja?!? Vreau sa imi fac si eu manichiura cu oja semipermanenta dar imi este frica ca se va ciobii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Fetelor asa o intrebare , oja simpla se usuca in lampa uv?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, sincer nu am incercat niciodata si am lampa de cativa ani :P

      Ștergere
  19. Am gasit niste tutoriale interesante despre aplicarea corecta a ojei semipermanente aici:

    http://www.oja-semipermanenta.ro

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...