marți, 20 noiembrie 2012

Vopsea de par Yellow - REVIEW

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre vopseaua mea de par Yellow, care am descoperit-o de un an si ceva si nu stiu daca as mai renunta la ea. Am gasit-o in mall, la un magazin de produse profesionale, cautand ceva mai bun decat vopseaua de la Kallos si cele din hypermarket-uri.


Este o vopsea destinata mai mult saloanelor de coafura, pentru ca are o cantitate mare, iar oxidantul se vinde separat si deci trebuie sa stii ce fel de oxidant ai nevoie, pentru ca exista de la 3% pana la 12% ( cel de 12% ajuta la deschiderea nuantei parului destul de mult ).





















Ce imi place foarte mult la aceasta vopsea este faptul ca are un miros foarte discret, am scapat in sfarsit de mirosul intepator si care imi irita ochii. Eu o folosesc de ceva timp, cred ca mai bine de un an si mi se pare ca nu imi arde parul ca si multe din restul vopselelor incercate pana acum. Mai imi place la ea faptul ca este foarte cremoasa si densa.



Tubul de vopsea are o cantitate de 100ml, cea mai mare cantitate pe care am vazut-o la o vopsea, iar mie imi ajunge un tub pentru tot parul si lucrul acesta mi se pare practic.

Oxidantul are 150 ml si se amesteca in intregime cu vopseaua, deci in final rezulta 250 ml de vopsea, mai mult decat suficient pentru o vopsire, cel putin pentru mine :P

Pretul mi se pare foarte potrivit, costa 25 lei vopseaua impreuna cu oxidantul.

Puncte pozitive:
- este foarte cremoasa
- cantitate mare
- parul ramane matasos si stralucitor
- miros discret
- deschide mult nuanta parului
- mare varietate de nuante
- pret accesibil

Puncte negative:
- momentan nu am gasit nimic negativ



Pentru ca nu ma vopsisem de 2 luni, mi-a crescut parul destul de mult si nu mai suportam sa vad radacinile crescute inestetic (aproape negre), iar drept urmare mi-am cumparat oxidantul de 12% cu putere prea mare de deschidere ( se epuizase cel de 9% ) pentru ca nu am mai avut rabdare cateva zile pana se alimenta stocul. Din cauza asta mi-a iesit un pic mai deschis la radacina decat de obicei, dar dupa ce mai imi creste putin parul nu o sa se mai vada diferenta asa tare.



Sunt multe nuante si am de unde alege, iar mai nou am vazut ca a aparut si fara amoniac, poate o sa o incerc si pe aceea :P

Voi ce fel de vopsea de par folositi? Ati auzit pana acum de cea de la Yellow?

35 de comentarii:

  1. Iti ador culoarea de dupa !! Eu am parul brunet inchis ( nu m-am vopsit pana acum ) , dar as vrea sa ma fac exact cum te-ai facut si tu... crezi ca imi va iesi ? ( sau trebuie sa ma decolorez etc ) ?

    Sii... imi poti spune te rog din ce mall, sau macar magazinul cum se numeste ? Ca poate gasesc si pe la mine :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culoarea mea naturala e foarte inchisa dupa cum se vede in poza si nu m-am decolorat deloc, doar am folosit cel mai puternic oxidant, cel de 12%. Acum depinde si cat de inchisa este culoarea ta naturala, dar sigur iti deschide parul, mai ales daca nu este vopsit niciodata. Eu nu recomand la nimeni sa se decoloreze pentru ca asa iti distrugi parul, cel putin daca te faci acasa si nu la salon. Eu mi-am facut suvite mai demult si am regretat total pentru ca aveam parul foarte degradat.

      Mi-am cumparat vopseaua din Iullius Mall Timisoara, magazinul se numeste Eternal Beauty.

      Te pup :*:*

      Ștergere
    2. sunt saten inchis...dar am sprancenele negre.. tu iti vopsesti si sprancenele ? eu as vrea sa ma fac aceeasi culoare ca tine, dar sa imi si vopsesc si sprancenele mai deschis deoarece nu cred ca s-ar vedea bine negre.....
      tu ce parere ai ?
      :*

      Ștergere
    3. De data asta nu mi-am vopsit sprancenele, dar de obicei mi le vopsesc tot cu vopseaua de par. La sfarsit dau putin pe sprancene, iar dupa 5 minute ajung cam la culoarea care o vreau eu (daca nu mai astept cateva minute), apoi le conturez cu creion de sprancene :P
      Dar sa ai grija sa nu stai mai mult de 15 minute, ca o sa fie mult prea deschise.
      Te pup :*:*

      Ștergere
    4. O intrbare mai am si scuze ca te tot deranjez... dar ce nuanta e ? am cautat pe net si am gasit foarte multe optiuni si o vreau exact pe a ta deoarece este superba :X

      Ștergere
    5. Stai linistita ca nu ma deranjezi. Nuanta folosita de mine este numarul 9,31 si se numeste Very Light Golden Ash Blonde. Ma bucur ca am putut sa te ajut. Te pup :* :*

      Ștergere
  2. Nu am auzit de ea pana acum dar vad ca , chiar face minuni:)).
    Eu nu o voi folosii pentru ca fiind bruneta eu mereu imi inchid nuanta,dar cine stie ce.mi vine vreodata:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma asteptam sa imi deschida asa mult, dar asa imi trebuie daca nu am avut rabdare :))

      Te pup :* :*

      Ștergere
  3. Wow, ce fain ti s-a deschis fara decolorant...mi-ai facut asa o pofta de blond acum... :P
    Cand te-ai vopsit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :P Parca totusi in poza se vede un pic mai deschis decat in realitate, din cauza blitului, dar nu e prea mare diferenta. Iarasi devin blonda, incet, incet :))

      Sambata m-am vopsit pentru ca nu mai suportam sa il vad asa.
      te pup :* :*

      Ștergere
  4. Ce numar ai folosit?ca arata tare bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ok..Am recitit si m-am dumirit!!mersi

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Vroiam sa te intreb cu ce oxidant ar putea sa imi iasa un ciocolatiu inchis,avand in vedere ca sunt satena inchis spre brunet?mersi.zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei mai inchis si nu ai nevoie sa iti deschizi nuanta parului, cred ca ar trebui sa folosesti oxidant de 6% sau daca vrei un pic mai deschis decat culoarea ta naturala 9%. Cel de 12% iti face parul un pic mai aspru si se vede mai tare la varfuri.

      Ștergere
  7. Buna! am vazut schimbarea si este ff frumoasa! Mai ales a prins foarte bine!As dori sa-mi comand si eu, dar nu sti un site unde ar avea produsele yellow? multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Am vazut schimbarea si e wow! As vrea sa-mi comand si eu, de unde as putea lua, sti cv site? multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am cumparat-o din mall de la un magazin cu produse profesionale, dar am observat ca au si site. O gasesti aici : http://www.probeautyshop.ro/coafura_si_frizerie/ingrijirea_parului_146/vopsele_de_par_159 Sa stii ca oxidantul este separat. Te pup :*

      Ștergere
  9. http://www.irabeauty.ro/pag~magazins~yellow-color~vopsea-yellow~93~204~next~41 am gasit si pe asta!! aici arata si nunata...in aia nu se vede nuanta si eu find la inceput, nu le stiu dupa numere. oare is aceasi? te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca am putut sa iti fiu de ajutor. Da, sunt aceleasi nuante. Doar daca este ambalajul verde vopseaua nu contine deloc amoniac si atunci nu iti deschide nuanta. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  11. De unde ai achizitionat oxidantul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot din mall, de unde am cumparat si vopseaua. Online il gasesti aici : http://www.probeautyshop.ro/index.php?route=product/list&keyword=oxidant&description=0

      Ștergere
  12. buna! :* Daca nu cer mult, ai putea sa faci o poza la catalog sa vad ce nuante are? m-ar interesa nuantele de blond...si caut de cateva zile nuante de blond, dar la toate cataloagele , nuante de blond sunt doar intesificatori :(( te rog frm :)

    RăspundețiȘtergere
  13. buna! :* Daca nu cer mult, ai putea sa faci o poza la catalog sa vad ce nuante are? m-ar interesa nuantele de blond...si caut de cateva zile nuante de blond, dar la toate cataloagele , nuante de blond sunt doar intesificatori :(( te rog frm :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, o sa incerc sa fac o poza la catalog, daca imi da voie in magazinul respectiv. Problema este ca nu ajung foarte des la mall, deci nu stiu cand reusesc sa fac aceasta poza. Totusi, cand reusesc o sa actualizez aceasta postare. Te pup :*

      Ștergere
  14. Am crezut ca poate ai catalog acasa :* multumesc mult! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! In urma cu 2 saptamani, cautand o vopsea care sa ma ajute pentru prima mea experienta acasa, am gasit aceasta postare, care mi-a fost de mare ajutor si pentru care iti multumesc. Suparata sa mai pierd timp din timpul meu, am decis sa incerc aceasta experienta acasa, care mi-a reusit, dupa ani si ani de vopsit in salon.
    ps. amestec de 10 + 10.21 cu ox. de 12%, dar voi incerca ox. de 9% urmatoarea data, castaniu inchis natural, blond de 3 ani, s-au deschis radacinile in 20 de minute, apoi am intins pe lungimi 5 minute, iar pe varfuri deloc. Rezultatul minunat in 25 de minute, fara treapta de culoare, fara umbre, uniform, numai cuvinte de lauda!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna. Ma bucur extrem de mult ca postarea mea te-a ajutat. Eu ma vopsesc acasa de cativa ani pentru ca nu am fost multumita de cum imi iesea la salon, cel putin salonul care mi-l permit pentru ca nu mi se pare normal sa dau jumatate de salariu pe un vopsit. Sunt destul de multumita de aceasta vopsea, chiar si acum cand mi-am schimbat culoarea, sunt aproape bruneta :P Te pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Am intrebat la probeautyshop si de cea verde, semipermanenta, dar mi-au spus ca nu se mai fabrica. Daca reusesti sa gasesti, anunta-ne si pe noi. Intr-adevar, si pretul este avantajos. Am uitat sa specific ca aceasta vopsea este de la alfaparf, raport pret-calitate excelent. Pupici! Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...