sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Masca de fata exfolianta - REVIEW

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre masca mea de fata prefereta. O folosesc de ceva timp si sunt foarte multumita de ea.

Este vorba despre masca exfolianta de la Oriflame cu antioxidanti cu un miros divin de struguri.Nu credeam ca imi place asa mult mirosul de struguri pana nu am folosit aceasta masca :P 


Puncte pozitive: 
- mirosul de struguri minunat
- se usuca repede
- se consuma putin
- pret accesibil
- exfoliaza foarte bine
- pielea ramane catifelata

Puncte negative:
- apare cam rar in catalog





















Desi produsul are 50 ml si pare cam mica, se consuma destul de putin, pentru ca o folosesc o data pe saptamana. A fost in jur de 10 lei la oferta in catalog, nu mai tin minte exact si sper sa mai apara cat de curand pentru ca a mea este pe terminate :P
















Mie imi plac foarte mult mastile exfoliante pentru ca matifiaza si curata tenul foarte bine, iar tenul ramane catifelat dupa folosire. Cu siguranta o sa mai cumpar aceasta masca.















Voi ati incercat-o ? Cum vi se pare?

11 comentarii:

  1. am incercat doar creme de noapte si gelul de spalare din gama asta. crema nu mi-a prea placut, insa cleanser-ul da :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat doar masca si nu cred ca renunt la ea prea curand :P

      Ștergere
  2. nice post! thank you for visiting my blog. I followed you back :)

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Seems like a great product Criss! Would you maybe like to follow each other? Would be great!
    Hugs from Vienna!
    Eve

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Following back now! Would you mind to like my FB page too?
      xx

      https://www.facebook.com/pages/ME-Fashion/161055157298001?ref=hl

      Ștergere
  4. Nu am folosit-o din pacate, dar m-ar tenta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place mult. Pacat ca nu am mai vazut-o in catalog :p

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Codul e 10629, dar din pacate nu am mai vazut-o deloc in stoc :(

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...