duminică, 18 noiembrie 2012

Fard de pleoape Butterfly - REVIEW

Pentru ca mi-am dorit foarte mult un fard turcoaz, in momentul cand l-am vazut nu m-am putut abtine :P L-am cumparat de la un magazin cu produse profesionale si m-a costat 9 lei, destul de putin.





















Desi nu am auzit de firma asta, Butterfly nu m-am putut abtine sa cumpar acest fard duo din cauza culorilor. Imi plac mult fardurile sidefate, am destul de multe, dar niciodata prea multe :P





















Puncte pozitive:
- culorile superbe
- pret mic
- rezista destul de mult
- cantitate mare
- foarte pigmentat

Puncte negative:
- sideful nu arata bine pe piele

Produsul are 6g si este mai mult decat suficient, probabil o sa ma plictisesc de el inainte sa il consum pe tot. Este foarte pigmentat si rezista aproape o zi intreaga. Singurul lucru care ma deranjeaza este sideful care nu arata prea bine pe piele, in poze nu se vede, dar pe pleoapa nu-mi prea place, pacat de culoarea superba.






 
Deci mai am de cautat fardul turcoaz mult visat, pentru ca acesta nu ma incanta prea tare :P
 
Aveti vreo propunere unde il gasesc?
 

Un comentariu:

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...