duminică, 23 noiembrie 2014

Prima mea rochie rosie.....

Cautam de mult o rochie in nuanta aceasta de rosu si cand am gasit-o la H&M m-am gandit ca este perfecta pentru un eveniment la care trebuia sa particip. Cand ma gandesc la faptul ca eu ma feream de rosu acum cativa ani, sincer nici nu stiu de ce :P


Imi place foarte mult culoarea, dar si materialul, fiind o dantela elastica foarte fina si sincer nu ma asteptam la acest lucru cand am vazut-o pe site. In realitate arata mult mai bine si rosul este mult mai puternic, nu am surprins acest lucru in totalitate in poze, din cauza blitz-ului.








Rochie H&M, 99 lei



5 comentarii:

  1. Absolut superba!! Rochia rosie te scoate intotdeauna din anonimat, arati perfect!!

    RăspundețiȘtergere
  2. superba rochia , iti sta foarte bine ,esti o norocoasa ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa, nici eu nu ma topesc dupa rosu, parca nu da bine cu parul meu blond, dar tie iti sta bine!
    Pupici
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...