luni, 6 aprilie 2015

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi plac foarte mult aceste palete si chiar daca stiu la ce sa ma astept cand o comand, parca tot reuseste sa ma surprinda in mod placut cand ajunge in mainile mele.

Cum in ultimul timp am inceput sa prefer fardurile mate, am vrut si o paleta Sleek care sa aiba in totalitate nuante mate si din acest motiv mi-am cumparat paleta Sleek Ultra Mattes Darks V2.


Aceasta paleta are 12 nuante, toate perfect mate si foarte pigmentate, preferatele mele sunt Maple si bineinteles Ink, dar cred ca nu este o surpriza pentru ca, stiti deja.....albastru e culoarea mea preferata :P


Imi place mult consistenta acestor farduri mate pentru ca nu sunt prafoase deloc si ma bucur pentru ca folosesc destul de des nuante mai inchise si cu nu ma murdaresc deloc pe obraz, cred ca stiti la ce ma refer... Ca si rezistenta pentru mine nu este nimic nou, pentru ca machiajul ochilor imi rezista impecabil de dimineata pana seara chiar daca nu folosesc primer, sunt norocoasa din punctul asta de vedere pentru ca nu prea folosesc primer de ochi in general, decat la evenimente speciale.


Dupa aceasta paleta vreau sa imi cumpar inca una, bineinteles ca nu ma pot opri, urmatoarea va fi Oh So Special si abia astept sa pun mana pe ea, are cateva nuante mai deschise care nu le am in nicio paleta sau fard mono si le vreau neaparat.


Cam atat pentru astazi, data viitoare poate va arat si un machiaj realizat cu aceasta paleta...

Voi ati incercat aceasta paleta ??

Va pup :* :*


3 comentarii:

  1. Arata impecabil, o vreau si eu, cand mai pui comanda mi-o pui si mie in cos, imi place la nebunie!!
    Sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar e foarte tare aceasta paleta...ca si toate celelalte de la sleek :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina. A fost candva si pe lista mea de cumparaturi!
    Kiss
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...