luni, 5 noiembrie 2012

Crema corectoare Hide & treat - REVIEW

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre un produs care mi-a intrat in rutina fara sa imi dau seama.
Este vorba despre crema corectoare Pure Skin Hide&treat  de la Oriflame.

Imi place pentru ca daca ma dau cu ea seara, cosurile dispar peste noapte :P Usuca foarte bine cosurile si dispare si roseata. O mai folosesc si ziua, daca ma trezesc dimineata cu vreo "surpriza" de cos :P, mai ales ca si acopera.


Puncte pozitive:
- usuca cosurile
- matifiaza
- acoperire medie
- se consuma foarte putin
- destul de fluida, deci se intinde foarte usor
- pret mic
- elimina roseata
Puncte negative:
- pentru ca se usuca foarte repede, daca nu e intinsa bine raman urme inestetice

Are o cantitate de 15 ml si a costat doar 7 lei la oferta in catalog. O sa-mi ajunga mult timp, pentru ca o am de ceva timp si nu am consumat nici jumate.

Mie imi place, pentru ca o am de rezerva cand imi apare vreun cos si stiu ca o sa-mi treaca peste noapte de la crema asta. Parerea mea este ca merita incercata.

Voi ati incercat-o?



10 comentarii:

  1. Eu nu cred ca am vazut niciodata in catalog produsul asta. Eu mai folosesc din cand in cand Brevoxyl cand imi mai apare cate un cos, dar nu prea are cine stie ce efect... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost de mai multe ori in catalog, eu l-am tot vazut. Probabil nu a sarit in ochi foarte tare pentru ca este din gama pentru adolescenti :P

      Ștergere
  2. Dupa descrierea ta chiar este bun..hmmm cred ca nu ar fi rau daca l as incerca:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiam de existenta acestui produs, dar merita incercat!
    Multumim pentru review:D
    Te astept pe blogul meu sa te inscrii la giveaway!Daca doresti desigur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multa lume nu l-a observat, de asta m-am gandit sa ii fac review :P

      Ștergere
  4. Nu stiam de aceasta crema, insa acum ma tenteaza si o voi cauta, daca mai este!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur este, ca in ultimul catalogul am si vazut-o la reducere :P

      Ștergere
  5. Te astept la giveaway pe blogul meu, daca doresti!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...