miercuri, 3 octombrie 2012

Fard mono Carlo di Roma - REVIEW

Am gasit acest fard anul trecut la un salon de coafura, unde avea de vanzare mai multe produse Carlo di Roma. Auzisem de ele dar nu le incercasem niciodata. Exista si acuma, desi nu am mai vazut niciunde si au un catalog gen Oriflame, Avon.


Mi-am cumparat doar acest fard mono metalic, care imi place foarte mult si imi pare rau ca nu mi-am luat mai multe :P A costat foarte putin, 15 lei, dar merita toti banii.



Puncte pozitive:
- culoarea foarte pigmentata
- aspectul metalic
- rezista toata ziua
- pretul accesibil
- se consuma foarte putin

Puncte negative:
- ca nu am mai gasit nici un reprezentant
- sistemul de inchidere prin infiletare al ambalajului s-a stricat cam repede

                                  



Imi place foarte mult cum arata si cum rezista. Il folosesc mai mult la smoky eyes sau la un machiaj pentru seara; parca e prea puternic pentru zi :P

Voi ati incercat vreun produs Carlo di Roma?

6 comentarii:

  1. Nu am auzit niciodata de marca asta, insa arata super bine, e asa metalizat, mi-ar placea si mie mai multe astfel de culori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu regret ca nu am luat mai multe :P Sper sa mai gasesc undeva

      Ștergere
  2. I love this color!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost reprezentant multi ani la o firma Infinity, daca ati auzit de ea si aveau aceste produse spre vanzare. Erau fffff bune calitativ si fff ieftine. De vreo 2 ani cam asa, nu se mai gaseste pe piata aceasta Firma - Carlo di Roma, deoarece din cate am inteles a dat faliment firma producatoare, din Spania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat, pentru ca mi se par foarte bune. Asta e, ne orientam spre altceva :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...