marți, 2 octombrie 2012

Preferatele lunii septembrie

Dupa cum am promis la inceput cand am luat hotararea sa scriu pe acest blog, raman constanta cu aceasta postare cu favoritele lunii ce a trecut.



Luna aceasta am observat ca in materie de cosmetice,am folosit din nou fondul de ten Giordani Gold Mineral Therapy aproape in fiecare zi, impreuna cu setul corector tot Oriflame, care mi se pare foarte bun.
Fardul albastru Carlo di Roma care imi place mult, l-am folosit foarte des, review in curand :P si oja preferata Flormar, pe care ati mai vazut-o.


De la Oriflame am mai folosit rujul roz Power Shine Satin cumparat ultima data, care l-ati vazut aici, blush-ul preferat intr-o nuanta noua, Fresh Pink :P, rimelul Lash Intense si luciul de buze Maxi lipgloss.

 

Pentru ingrijirea tenul am folosit, apa termala Ivatherm, crema de fata deja preferata Yves Rocher si crema de ochi Ecollagen 3D de la Oriflame. Si bineinteles nu putea lipsi parfumul preferat Precious Moments cu pudra de diamant :P care miroase divin.


In materie de accesorii, am purtat des mai mult nuante de auriu. Inelul l-am purtat aproape in fiecare zi, dar nici bratarile nu le-am lasat mai prejos :P


Voi ati regasit vreun produs preferat in pozele mele?

9 comentarii:

  1. eu mi-am terminat apa termala fix ieri :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai am mult :P Cred ca ma imi ajunge cateva zile si gata :* :*

      Ștergere
  2. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de acest parfum cu 'sclipici'.. cum este ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place mult de tot :P In general prefer parfumurile mai fresh, dar acesta este intre dulce si fresh, e minunat si mi se pare ca tine destul de mult. E perfect pentru vara, pentru ca are "sclipici". Vreau sa mi-l cumpar si pe cel nou, pe roz si fara "sclipici".

      Ștergere
  4. kitul corector ma tenteaza de ceva vreme dar nu mi-am facut curaj sa il cumpar...
    poate totusi o sa il ahcizitionez.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place mult pentru ca acopera foarte bine si rezista mult. Se si vede ca l-am folosit des :P

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult. Am facut si un review aici: http://beautyspellblog.blogspot.ro/2012/10/fard-mono-carlo-di-roma-review.html daca vrei sa il vezi mai bine :P
      te pup :* :*

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...