joi, 30 august 2012

Review - MUA Undressed Palette

       Acum cateva zile mi-a ajuns comanda de la Makeup Academy, eram foarte nerabdatoare si bineinteles ca am si folosit fardurile si vreau sa spun ca sunt foarte incantata de ele.

        Am pus comanda impreuna cu cateva prietene, dupa ce am vazut produsele la scumpa de Federova  unde toate fardurile aratau fabulos. Aveam nevoie de o paleta cu mai multe nuante nude si aceasta am considerat ca este perfecta imediat cand am vazut-o, dat fiind faptul ca nu imi permit faimoasa Naked (Urban Dacay), iar aceasta paleta este un dupe, daca nu v-ati dat seama deja. 
.



        A costat doar 3,00 lire (am avut noroc de o oferta speciala, acum e 4,00 lire), am cumparat-o de AICI si sigur o sa mai fac o comanda in viitor pentru ca sunt foarte multumita de calitatea produselor. Preturile ce sa mai zic, foarte mici, si daca imparti transportul de 4,00 lire cu cineva devin chiar foarte avantajoase.


        Paleta are 12 nuante, dintre care doua sunt mate, iar restul sidefate. Calitativ sunt foarte incantata de toate "pastilutele" pe care le-am incercat pana acum pe pleoape (pentru ca degetele mi le-am bagat in toate pentru a testa consistenta si intensitatea culorilor). Cum spuneam, culorile sunt foarte intense, cremoase, se blenduiesc usor si nu se imprastie la aplicare. Fara primer mie (nu am pleoape uleioase) imi rezista 8 ore fara probleme. Imi place mult aceasta paleta si abia astept sa mai fac o comanda.



O folosesc doar de cateva zile si deja o iubesc si a devenit preferata mea in momentul de fata.
Voi ati incercat farduri MUA?

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si eu o sa-mi comand mai multe pentru ca nu ma pot abtine :P te pup :*

      Ștergere
  2. Nu am incercat farduri MUA pana acum, dar probabil voi incerca pentru ca arata foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a parut un pic rau ca nu mi-am luat-o pe aceasta, eu o am pe cea cu nuante de maro (integral) pentru ca a mea nu are nicio nuanta mata, sunt toate sidefat...
    Sa o folosesti cu placere, si eu sunt foarte incantata de calitatea produselor MUA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cele sidefate imi plac mult. Am observat ca si griul acela inchis este defapt mat, are doar particulele acelea de sidef dar doar deasupra :P te pup :*

      Ștergere
  4. Hello! I like your blog! Im following you now! If you like my blog, follow me back please! XoXo

    www.shoesandbasics.com

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...