luni, 27 august 2012

OOTD

         Imi cer scuze ca am lipsit cateva zile, dar motivata :P Nu am fost in oras si nu am avut acces la un calculator, abia acum seara m-am intors.

         M-am gandit sa va arat outfitul meu de ieri, cu hainutele cumparate de curand, pentru ca eram nerabdatoare sa le port. Am iesit la o plimbare, mai pe racoare pentru ca soarele a fost prea puternic zilele astea. Va pup :* si va las cu pozele :P

Pantofi: Zara
Maieu: Stradivarius
Fusta: Stradivarius
Plic: Pieles de Mallorca











































De data asta va arat un pic mai mult :))

12 comentarii:

  1. Thank you so much for your lovely comment!!! I follow you now through GFC!!! I hope see you soon!!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa tinuta, imi place bluza, e superba intr-adevar si iti vine foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi ssunt pantofii nude. De ceva vreme caut si eu o pereche. Mi se par foarte usor de purtat si accesorizat la diverse tinute.
    Imi place si tinuta, este moderna si feminina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, i-am tot purtat si imi place ca nu sunt foarte inalti, sunt foarte comozi :P te pup :*

      Ștergere
    2. Aurora, au fost pe ASOS o pereche de pantofi nude foarte asemanatori acestora ( 12 sau 17 euro ) nu-mi mai amintesc, am vrut sa mi-i iau eu, insa nu mai avea nr meu... :P

      Ștergere
  4. Imi place bluzita ! pupici

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...