miercuri, 15 august 2012

Ultimele achizitii

        Astazi m-am gandit sa va arat ce mi-am cumparat eu in ultimele zile. Nu sunt foarte multe, dar sunt dragute si folositoare.
        De la Meli Melo, cu ocazia reducerilor de 70% mi-am cumparat acest inel care  imi place mult de tot si un lantisor. Mi se pare foarte finut si imi vine foarte bine. De la un alt magazin mi-am cumparat acesti cerceii superbi, imi plac mult de tot, singura problema e faptul ca sunt clipsuri, imi plac mult, dar ma jeneaza cam rau, pentru ca ma strang destul de tare dupa cateva ore.
        Am mai gasit la un magazin dragut doua oje no name, le-am cumparat pentru ca mi-au placut foarte tare culorile, fiind si putin sidefate. Si am fost uimita pentru ca erau foarte ieftine, 4 lei bucata, nu am mai gasit demult asa ieftine :P
         Mi-am mai cumparat vopseaua de par preferata Yellow, impreuna cu oxidant, se vand separat, dar sunt foarte bune. Am gasit-o mai demult in mall, la un magazin de produse profesionale. Nu am mai auzit de ea pana atunci, dar imi place mult pentru ca paleta de culori este foarte diversificata si am de unde sa aleg si nici macar nu e scumpa. O sa fac un review in curand.
       De la Flormar mi-am cumparat un creion de buze waterproof, nici nu stiam ca exista. Mi-a placut mult culoarea pentru ca se potriveste cu doua rujuri roz pe care le folosesc des. Nuanta este nr. 230.

        Bineinteles ca nu am putut sa rezist si mi-am luat ceva si de la Oriflame :P au fost toate la reducere, deci nu am cheltuit chiar asa mult. Mi-am cumparat creionul pentru sprancene, fara care nu pot trai. Nuanta Medium/Dark pe care il folosesc zilnic si nu cred ca o sa renunt la el in viitor. Mi se potriveste perfect.
        Mi-am luat crema de corp preferata,( miroase asa bine :P) si un portfard de care m-am indragostit de la Giordani Gold, desi am destule, nu m-am putut abtine. E foarte potrivit de purtat in geanta toata ziua si foarte incapator. Lantisorul care mi l-am luat este argintiu cu cateva pietre mici, foarte finut si a costat doar 12 lei, imi place mult.
        Cele doua oje imi plac iarasi foarte mult, una este roz neon si cealalta un visiniu putin metalic, foarte frumoase amandoua.
        Am vazut demachiantul preferat la reducere si m-am gandit sa mai imi cumpar unul, sa nu raman cumva vreodata fara el. Este pentru piele sensibila si imi place pentru ca lasa tenul foarte fin dupa demachiere. Mai aveam nevoie de un spray pentru talpi. Defapt eu il folosesc pentru incaltaminte. Nu am probleme de transpiratie a picioarelor, dar imi place sa miroase frumos incaltamintea.
        Cam atat mi-am cumparat in ultima saptamana in materie de cosmetice, accesorii, hainutele vi le arat intr-o alta postare. Va pup :*

14 comentarii:

  1. sa le folosesti/porti cu placere.
    am ochit si eu edmachiantul dar nu eram convinsa daca sa-l iau sau nu. Acum cred ca-l vreau, dar sper sa nu uit de el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi.Mi se pare foarte bun demachiantul, eu zic sa-l incerci :P

      Ștergere
  2. really cute stuffs<3 so much pink- so much love:3
    btw mind to fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere :* .. cat costa inelul de la meli melo ? ( nu ai specificat, si imi place foarte mult )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. A fost foarte ieftin, 5 lei doar :P Mie mi s-a parut ciudat ca e asa ieftin. Mie un pic mare si nu e reglabil, dar mi-a placut mult. :*

      Ștergere
  4. Imi plac mult inelul si cerceii, cei din urma sunt foarte, foarte frumosi. Cat au costat?
    Poate ne arati cu vine oja albastra pe unghii, arata interesant din poze...

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerceii au fost 15 lei, dintr-un magazin micut, dar avea atatia cercei, superbi. Nu stiam ce sa aleg :P, greu m-am hotarat.Daca era dupa mine cumparam tot magazinul :)) O sa fac poze si la oja cand o sa o folosesc :P te pup :*

      Ștergere
  5. frumoase oje! sa le folosesti pe toate sanatoasa!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, astea sunt ultimele cumparate, ca am si eu o gramada :P te pup :*

      Ștergere
  6. Desi nu prea folosesc culoarea roz,imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o folosesc, mai ales la ruj sau creion de buze. Cu ojele am lasat-o mai moale in ultimul timp :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...