duminică, 5 august 2012

PREFERATELE LUNII IULIE

        Desi nu am decat doua postari de cand am deschis acest blog, mi-am dorit foarte mult sa fac aceasta postare si sper ca va ramane o constanta in fiecare luna. 




        In materie de make-up luna trecuta am folosit foarte mult fondul de ten Giordani Gold Mineral, nuanta cea mai inchisa pentru ca am fost putin la plaja si nu mi se mai potrivea niciunul dintre cele pe care le foloseam anterior. Imi place acest fond de ten pentru ca nu il simt deloc pe ten, are o formula foarte usoara si fata arata foarte natural. Mi se potriveste foarte bine si are un raport pret-calitate foarte bun. A fost vreo 30 lei la oferta in catalog.

        Pentru ca am tenul mixt, trebuie sa folosesc neaparat o  pudra, iar cea de la CoverGirl mi se pare destul de potrivita pentru mine. Am folosit-o la maxim luna asta, fiind si foarte cald afara. 
       Blush-ul de la Radiance mi l-am cumparat impreuna cu revista Story luna trecuta si imi place foarte mult, prin faptul ca se si consuma foarte putin, fiind puternic pigmentat si iubesc aceasta culoare, este numai potrivita, imi da un “aer” fresh. 
        Paleta Sleek am primit-o cadou de ziua mea si de atunci o folosesc in fiecare zi, parca nu ma pot desparti de nuantele ei. 
        Rimelul de care m-am indragostit mai nou este Maybelline Falses Lashes.

     Si bineinteles cum am foarte multe produse Oriflame, nu puteau lipsi gelul de dus exfoliant cu miros de zmeura si nelipsita Cutiuta cu minuni. Deodorantul preferat luna trecuta a fost Adidas, schimb destul de des deodorantele pentru ca dupa vreo doua saptamani ma satur de mirosul lor, parca nu il mai suport la un moment dat.
       Parfumul preferat a fost Versace, Jeans Couture, imi place asa muuuullttt, partea proasta este ca nu il mai gasesc, l-am cumparat prin intermediul cuiva si in magazine nu mai este prezent cu exceptia altor variante L pacat pentru ca il iubesc.

        In materie de accesorii am purtat foarte mult acest colier in combinatie cu cerceii de la H&M, imi plac foarte mult si au fost foarte ieftini, 20 lei toate 12 perechi si i-am tot schimbat in fiecare zi.

12 comentarii:

  1. Abia ce mi-am comandat fondul de ten mineral.Am auzit atatea lucruri bune despre el si ma bucur sa mai aud inca o parere pozitiva.
    Eu l-am avut in trecut pe cel anti-imbatranire si mi s-a parut fantastic. Pe tenul meu gras nu rezista foarte multe ore, dar il fixam cu pudra si rezista pana seara. O sa ilcomand si pe acela...am vazut ca va fi relansat in catalogul 12.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut cel anti-imbatranire si mi se pare tot la fel de bun. Am vazut ca o sa fie la oferta in catalog si o sa-mi comand sa nu cumva sa raman fara, pentru ca nu pot sa traiesc fara fond de ten :P

      Ștergere
  2. Great things!! I use the same mascara;) These earrings and the necklace are soooo pretty!! Is the little glitter thing a mirrow?? I want it too!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think that "little glitter thing" is my favorite perfume, Versace, Jeans Couture

      Ștergere
  3. Vai cum de am ratat blush-ul? :| Poate o mai gasesc..chiar mi-ar fi placut sa incerc un produs de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata nu mai este in catalog la oferta si nici in catalogul 12 nu o sa fie, dar stai linistita ca o sa mai apara. E 32 lei la pret intreg, deci mai bine mai astepti putin sa fie la oferta, pentru ca eu l-am luat cu 19 lei :P

      Ștergere
  4. Eu am blush-ul de la Radiance, super ok, numai ca l-am folosit numai in primele zile dupa ce l-am cumparat si dupa aceea am cam uitat de el, bine ca mi-ai reamintit.

    Pudra CG am avut si eu, doua chiar si mi-au placut, acum am descoperit pudrele de la Elf studio si sunt foarte incantata de ele, pana acum mi-am cumaparat 4 (toate la ofera cu 30% reducere) :)

    Cutiuta cu minuni nu-mi place, nu am simtit nimic folosind-o, doar ca miroase frumos :P iar gelul de dus cu zmeura imi place asa de mult ca mi-am luat si spray de corp ... cred ca o sa ii fac un review :)

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am incercat inca pudra de la Elf, doar fond de ten si niste farduri, dar nu am fost asa incantata de ele. O sa incerc si eu pudra sa vad cum se comporta pe tenul meu :)

      Ștergere
  5. Interesante preferate, blush-ul Radiance pare superb. Imi plac mult accesoriile.
    Succes in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Blush-ul arata Wow.
    :*
    La mai multe postari de acest gen.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma asteptam sa fie asa cand am cumparat revista la care l-am primit cadou pentru ca nu se vedea bine si acum il iubesc :P Mersi mult :*

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...