sâmbătă, 17 mai 2014

Produsele The One by Oriflame: REVIEW

Probabil ati vazut in toata blogosfera noile produse The One de la Oriflame, in cadrul unei mari campanii de testare. Sincer, eu am fost foarte placut surprinsa cand am primit produsele pentru ca nu ma asteptam sa fie atat de multe, 11 produse au fost in total.



1. Fondul de ten Illuskin

DescriereFond de ten cu textură lejeră, ce reflecta lumina, oferind pielii o strălucire naturală. Textura satinată pune în valoare frumuseţea naturală a tenului, iar sferele inteligente din tehnologia HaloLight™ perfecţionează şi iluminează tenul. Formula non-grasă oferă pielii o senzaţie de hidratare.

Parerea mea: Este un fond de ten cu acoperire medie spre mica care nu ingrasa tenul mixt in timpul zilei, cred ca este potrivit pentru toate tipurile de ten, dupa parerea mea. Mie nu imi rezista intreaga zi, insa mi se pare un raport bun calitate-pret, pentru ca are 30 ml si costa doar 44.90 lei. Nuanta primita de mine este Natural Beige si mi se potriveste perfect cu nuanta tenului. Imi place mult si faptul ca are SPF 20 pentru ca acesta este un atribut foarte important pe care il caut la un fond de ten. Mi se pare destul de potrivit pentru vara, pentru ca are o textura foarte usoara, care nu incarca deloc tenul, iar acesta pare mai luminos.





2. Corectorul Illuskin

Descriere: Corector ce oferă acoperire graduală şi un plus de luminozitate. Conţine tehnologia HaloLight™, ce amplifică luminozitatea şi estompează imperfecţiunile, pentru un aspect final perfect. Formulă lejeră, non-grasă. 10 ml

Parerea mea: Am folosit de cateva ori acest corector si am fost destul de multumita de el. Datorita formulei usoare nu acopera foarte bine, dar imi place mult pentru ca nu se strange deloc. Nuanta care eu am incercat-o este Nude Beige si este un pic mai deschisa decat tenul meu, dar potrivita, pentru ca asa ar trebui ales un corector. Costa in catalog 17.90 lei si mi se pare destul de mic pretul pentru cantitatea sa, are 10 ml dar din experienta, stiu ca o sa-l termin intr-un an :P



3. Pudra Illuskin

Descriere: Pudră presată pentru faţă, cu formulă lejeră, ce asigură pielii un aspect final natural mat. Tehnologia HaloLight™ luminează şi perfecţionează tenul. Textura fină şi mătăsoasă aderă foarte bine la piele şi nu se strânge în liniile fine de pe faţă*. 8 g

Parerea mea: Probabil stiti deja ca pudra mea compacta preferata este una tot de la Oriflame, pe care o folosesc de cativa ani buni pentru ca nu am gasit alta aproximativ la acelasi pret care sa fie la fel de buna. Nici aceasta pudra nu este mai prejos, poate este chiar mai buna decat varianta mai veche si cred ca o sa devina preferata mea. Desi pare un pic prafoasa, in momentul in care este aplicata pe ten parca devine invizibila. Imi place mult ce aspect are tenul dupa aplicarea acestei pudre, foarte fin, natural si desi il matifiaza foarte bine, nu rezulta un aspect de masca, iar nuanta Medium este perfecta pentru mine. Aceasta pudra are 8g, la fel ca si cea pe care eu o folosesc, iar la reducere in catalog este la 32.99 lei



3. Fardul de pleoape Colour Impact

Descriere: Fard crema pentru pleoape The One Colour Impact  perfect pentru o impresie puternica. Datorita texturii fine si cremoase, nu se strange in pliurile pleoapei si are o rezistenta mare. 4g 

Parerea mea: Am folosit acest fard impreuna cu un primer si a rezistat perfect, nu am avut nicio problema, fara primer insa nu rezista intreaga zi. Nuantele incercate de mine, Golden Brown, Beige Pearl si Olive Green, iar cel mai mult imi plac primele doua, le-am folosit de cateva ori si mi se potrivesc perfect. Costa 34.90 lei la pret intreg. 



4. Oja The One Long Wear

Parerea mea: Am mai incercat oje de la Oriflame si intotdeauna mi-au placut mult pensulele lor, sunt plate si perfecte pentru o manichiura rapida. Totusi m-a surprins pensula la aceasta oja pentru ca la varf este un pic rotunjita, iar calitatea periilor este mult mai buna. Nuantele primite de mine sunt Cappucino si Orchid, iar cel mai mult imi place Orchid, este un roz inchis, spre mov, pe unghii arata foarte bine. Recomand aceste oje pentru ca pe langa faptul ca acopera perfect din doua straturi se si usuca foarte repede. Cat despre rezistenta tin sa spun ca am avut unghiile impecabile cateva zile, doar vreo 3 zile, dar eu am probleme in ultimul timp cu rezistenta ojelelor si stiu ca unghiile mele sunt de vina.



5. Luciul de buze Power Shine The One

Descriere: Gloss cu efect de luciu şi strălucire extremă. Aplicatorul ShineBoost asigură o finisare uniformă şi luciu ca de oglindă, pentru un aspect de buze voluptoase. Infuzat cu un complex  pentru buze mai netede, mai strălucitoare şi hidratate până la 8h. 5  ml

Parerea mea: Primul lucru care mi-a "sarit" in ochi cand am deschis coletul, au fost aceste luciuri de buze, probabil ambalajul elegant si sclipiciul din interior, iar cand le-am desfacut m-a mai incantat foarte mult mirosul lor proaspat. Nuantele de mai jos sunt Rose Glacier si Trendy Berry, iar la reducere costa 15.99 lei. Rezista destul de bine pe buze insa ca pe orice alt luciu de buze eu il mananc foarte repede :P



6. Rimel The One Volume Blast

Descriere: Acest rimel inovator confera genelor cu 24x mai mult volum, fara a le lipi si a le incarca. Noua perie Lash Explosion detecteaza, cuprinde si acopera genele pentru a le oferi o separare superba si cel mai indraznet volum pe care l-ai vazut vreodata. 

Parerea mea: Are o rezistenta foarte buna si imi place mult ca este negru foarte intens. Ofera un volum si alungire genelor, aspect care imi place foarte mult. Dintre toate rimelurile Oriflame totusi nu cred ca acesta este favoritul meu, poate din cauza periilor mici ale pensulei. Costa 27.90 lei la pret intreg.


Am realizat un machiaj pentru zi folosind aceste noi produse si desi aparatul meu nu vrea sa surprinda prea bine nuantele, iata ce a iesit :



In concluzie, imi plac foarte mult noile produse Oriflame si cred ca in curand unele o sa devina preferatele mele. Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta postare un pic mai lunga decat de obicei.


Voi ati incercat aceste produse??
Care este preferatul vostru??

Va pup :* :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...