marți, 19 noiembrie 2013

New goodies...

Saptamana trecuta am ramas fara fond de ten si fara pudra, asa ca a trebuit sa ma misc repede si am pus repede o comanda la Oriflame, unde am nimerit pudra mea preferata la reducere si bineinteles ca nu m-am putut abtine doar la atat si mi-am mai comandat si un creion de buze, corai de data asta, nu roz :P



Nu stiam exact ce fond de ten nou sa incerc, asa ca mi-am cumparat L`oreal Perfect Match care stiu sigur ca mi se potriveste, abia astept sa vad ce fond de ten mai descopar :P



Cum masca Apidermaliv nu mi se potriveste mai deloc, mi-am comandat de pe iherb, o masca de par Giovanni, pentru par uscat si degradat. Abia astept sa o incerc si sa va impartasesc parerea mea.


Nu mi-am mai cumparat de ceva timp o oja si acum am recuperat putin, incat mi-am cumparat aceste trei culori de la Gabrini. Am o gramada de nuante de roz, dar de fiecare data nu ma pot abtine sa mai imi cumpar una, cand vad cate o nuanta de roz imi spun  parca nu e la fel ca a mea de acasa :))


Cand am vazut cat de superb arata oja Simonei, nu m-am putut abtine sa imi comand si eu una la fel :P Mai aveam nevoie si de un top coat, asa ca mi-am ales unul cu sclipici de la Moyra.


Mi-am cumparat acest deodorant de la Garnier pentru ca nu vreau urme pe nicio haina, de orice culoare ar fi, dar din pacate nu imi place deloc mirosul, are un miros de sapun ieftin :(


Cum am inceput sa merg la sala cam de 3 luni, m-am gandit sa va arat ce vitamine folosesc eu, Opti-Women se numeste produsul si tin sa spun ca mi se par foarte bun, ce sa mai zic de faptul ca a si fost desemnat suplimentul anului 2013 pentru femei. Eu mi le-am cumparat dintr-un magazin specializat, dar le gasiti si AICI  cu tot cu lista ingredientelor.


Voi ce vitamine folositi ??

Va pup :* :*



3 comentarii:

  1. Ce fain e top coatul cu sclipici, am si eu unul Moyra si imi place mult, dar nu e la fel.
    Abia astept pareri despre masca de par :D
    Creionul Oriflame il am si eu, dar nu-mi place, nu e de o calitate prea buna :(
    Sa le folosesti cu placere pe toate! :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sa incerc ceva timp ca sa imi pot forma o parere si o sa postez un review. Am incercat si eu creionul, intradevar nu e prea bun si se consuma si cam repede :(

      Ștergere
  2. Multumesc frumos. O sa intru sa vad, cu siguranta :P

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...