Persoane interesate

vineri, 31 mai 2013

Azi imi place....

Cand afara este vreme asa urata, ploua aproape toata ziua, nu imi vine sa ies din casa nici macar dupa ceva de mancare, desi a trebuit sa ies totusi, pentru a merge la serviciu :P

Astazi, daca tot ma plictiseam, am aruncat un ochi pe site-ul MeliMelo sa vad ce noutati mai sunt si am dat de noua lor colectie Honolulu.

Bineinteles ca m-am indragostit iremediabil de acest plic colorat, care mi se pare foarteeee dragut si mi s-ar potrivi perfect la garderoba mea.


Da, stiu ca predomina albastrul, doar vi-am spus ca sunt un pic obsedata ;)) Cum sa nu-ti placa aceasta frumusete ?? Nu-i asa ??


MeliMeloParis.ro


Iar in perioada 31.05 - 02.06.2013, doar pentru acest weekend, cu ocazia zilei de 1 iunie, cei de la MeliMelo ofera reducere de -25% la toate articolele pentru fetite, cu preturi incepand de la 4 lei, pentru aceasta oferta intrati AICI.


*Aceasta postare cuprinde linkuri de afiliere prin platforma 2parale!


Va pup :* :*

11 comentarii:

  1. Ah da ! Am vazut si eu plicul. E foarte dragut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult. Poate o sa mi-l cumpar :P

      Ștergere
  2. si eu am dat o tura pe site :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Love the color of the envelope. :)


    http://meowmd.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/7248627

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am dat (o tura), dar parca tot plicul asta imi place cel mai mult si mie... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca e cel mai dragut, poate fiindca e albastru ????
      Glumeam :)))

      Ștergere