vineri, 8 martie 2013

MUA Matte Perfect Primer - REVIEW

In primul rand vreau sa va urez LA MULTI ANI cu ocazia zilei de 8 martie. LA MULTI ANI tuturor femeilor si mamelor, sa fiti fericite si iubite.

Am luat o mica pauza de blog pentru ca aveam nevoie sa ma odihnesc cateva zile cu atatea pe cap, facultate, servici, blog :P Asa ca nu va faceti griji ca nu am plecat niciunde, revin cu forte proaspete :D

Asadar, sa trecem la treaba  :)) cu acest review. Am primit cadou acest primer si m-am bucurat destul de mult pentru ca ma gandeam sa il cumpar la urmatoarea comanda.



Recomandarea MUA: Formulated for oil prone skin, will mattify complexion and provide the perfect base for foundation. Can be worn alone, or under foundation.

Deci folositi-l doar daca aveti un ten mixt sau gras pentru ca este recomandat pentru tenul uleios, avand efect matifiant.


INGREDIENTE : Dimethicone (and) Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isododecane, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetata, Silica Dimetryl Silylate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben CI 77019, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499. 



Puncte pozitive: 
- matifiaza tenul
- e necesara o cantitate mica pentru toata fata
- se aplica foarte usor 
- nu raman dungi inestetice dupa aplicarea fondului de ten
- consistenta cremoasa, un pic spre spuma

Puncte negative:
- matifiaza tenul pentru cateva ore, dar apoi incepe sa luceasca



Produsul are 15 ml, costa 4 lire pe site si il puteti cumpara de AICI. Culoarea seamana cu cea a unui fond de ten, un bej deschis, dar aplicat pe ten devine invizibil, lasand tenul mat si catifelat. Are o consistenta cremoasa, spre spumoasa ceea ce inseamna ca este necesara o cantitate foarte mica pentru toata fata. 

Sincer ma asteptam sa fie un pic mai mare, cu impresia asta am ramas de pe site. Daca il comandam cred ca eram dezamagita de dimensiunea lui. L-am folosit cam doua saptamani si ceva, insa nu mi-a lasat o impresie extraordinara. Eu de obicei nu folosesc nimic sub fond de ten pentru ca orice as folosi imi ingrasa tenul foarte tare. 


Ma asteptam sa fie mai bun, pentru ca toate produsele MUA pe care le-am incercat mi s-au parut foarte bune. Trebuie sa existe si cate o exceptie :P Matifiaza tenul intradevar tenul, dar nu ramane mat intreaga zi cum este recomandat, pentru cateva ore este perfect. 

Ca si baza de machiaj e foarte bun, fondul de ten se aseaza perfect, pacat ca nu rezista mai mult. Se poate sa reziste mai mult la un ten nu foarte gras, insa mie personal nu prea mi se potriveste.



 Voi l-ati incercat ?

Va pup si sa aveti o zi de 8 martie minunata :* :*



2 comentarii:

  1. L-am comandat atunci cu oferta, insa nu l-am probat inca, ba chiar am uitat de el :)) O sa il incerc si eu zilele astea si revin cu un review!

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...