vineri, 22 februarie 2013

Liebster Award.....

Cand am primit acest tag m-am bucurat pentru mi s-a parut foarte interesant si nu am mai primit unul de ceva timp.

Regulile sunt :

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le. 
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.




1. Tagul l-am primit de Black Cat care are un blog foarte interesant, o gasiti AICI. Multumesc frumos pentru acest tag.

2. Sa scriu 11 lucruri despre mine :P

         1. Sunt foarte meticuloasa in toate lucrurile pe care le fac.
         2. Sunt foarte punctuala si nu suport cand cineva intarzie :P
         3. Nu-mi place negativismul si fac tot posibilul sa nu am astfel de oameni in jurul meu.
         4. Imi place foarte mult apa si inotul. Cand merg undeva la piscina cu greu ma mai ia cineva de acolo, as sta zile intregi :)) probabil din cauza ca sunt o zodie de apa (zodia rac).
         5. Culoarea mea preferata este albastru intens, dar cred ca stiti asta deja :P
         6. Imi plac foarte mult animalele, in special cainii si daca as putea mi-as lua vreo........cinci, rase diferite.
         7. Imi doresc foarte mult un tatuaj finut pe picior si vara asta sper sa reusesc.
         8. Nu suport ipocrizia si minciuna.
         9. Sunt o fire sociabila si ma integrez destul de usor in orice mediu.
        10. Iubesc deserturile cu ciocolata si mananc ceva dulce in fiecare zi.
        11. Nu imi place sa ma trezesc foarte devreme dimineata pentru ca ma simt obosita toata ziua.

3. Intrebarile de la Black Cat:

        1. Care este floarea ta preferata ?
            Trandafirul alb fara nici o indoiala.

        2. Care e produsul de ingrijire preferat?
            Crema de corp, pentru ca face pielea moale, catifelata si parfumata.

        3. Numeste 3 obiecte cosmetice pe care le folosesti frecvent.
            Pensulele pentru make-up, burete de curatat fata si penseta.

        4. Ai animalute?
            Da, am doua veverite Degu foarte dragalase si acasa la parinti am un cocker spaniol pe care il iubesc mult,practic a crescut odata cu mine.

        5. Ce alegi dintre par cret / par drept ?
            Imi place mult parul cret, desi in ultimul timp l-am purtat mai mult drept. La parul cret imi trebuie mai mult timp sa il aranjez si cum nu am prea avut timp.....

        6. Animal print sau flower power ?
            Animal print cu siguranta :P Nu am foarte multe hainute cu acest imprimeu dar de fiecare data imi sare in ochi undeva.

        7. Ce nu iti lipseste niciodata din geanta ?
            Nu imi lipseste niciodata un ruj sau un luciu de buze, un pachet de servetele si portofelul. Nu plec niciodata de acasa fara ele.

        8. Ce parfum/deodorant folosesti ?
            In prezent folosesc Sparkle in Paris de la Oriflame si ca deodorant cel de la Adidas.

        9. Care a fost primul produs de machiaj cumparat / folosit de tine ?
            Creionul negru khol. Imi placea la nebunie sa ma dau pe mucoasa interna si il aplicam foarte des pentru ca nu rezista foarte mult.

      10. Povesteste-ne despre o dezamagire in materie de produse cosmetice.
            Cel mai tare m-a dezamagit masca de par de la Nivea Nutri Cashmere, i-am si facut review AICI. Sincer nu ma asteptam sa imi arate parul asa oribil cand am folosit-o.

      11. Daca ai fi nevoita sa alegi intre fond de ten si rimel, la care ai renunta ?
            Cu siguranta as renunta la rimel. Fara fond de ten nu as putea sa traiesc :))



INTREBARILE MELE PENTRU BLOGGERITE :

1. Care este culoarea ta preferata ?
2. Numeste trei lucruri care se afla acum langa tine.
3. Care a fost ultimul film pe care l-ai vazut?
4. Care este melodia ta preferata ?
5. Desertul tau preferat este cu ciocolata sau vanilie ?
6. Iti vopsesti parul ?
7. Ai vizitat alta tara?
8. Fara ce produs de make-up nu ai iesi niciodata din casa ?
9. Cainii sau pisicile?
10. Ce visai sa te faci cand erai mica ?
11. Daca ai primi 100.000 euro cu conditia sa ii cheltui in 24 ore, cum i-ai cheltui ? :P

Bloggurile pe care le nominalizez sunt : Alexa`s beauty blog, Confessions of a shopaholic, Sparkling Corner, A little bit of everything, Makeup by G Make-up addict, Make-up and BeautyAlex`s Choice, Despre cosmetice si nu numai si oricine vrea sa preia acest tag.




3 comentarii:

  1. Serios , ai o veverita ? Am vazut si eu una intr-un petshop si nu avea deloc stare :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am doua veverite si sunt foarte dragalase. Le dau drumul prin casa numai ca trebuie sa am cabluri sa nu le roada pentru ca le confunda cu crengile de copac :)) Sunt foarte curioase si ar alerga toata ziua =))

      Ștergere
    2. ce scumpiliiici.. :X eu am doi perusi si sunt la fel de nazdravani.. mananca tot in calea lor.. :))
      te pup!

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...