duminică, 9 septembrie 2012

Crema SeboSpecific Yves Rocher - REVIEW

Cautam o crema pentru ten mixt spre gras pentru in ultimele luni mi s-a ingrasat foarte tare, imi trebuia o crema matifianta si am gasit-o.

Crema de fata SeboSpecific de la Yves Rocher, are 50 ml si costa 49 lei AICI. Mie mi-a cumparat-o cineva din Germania si m-a costat 40 lei. Pe site nu este exact acceasi crema, este asemanatoare.






















Puncte pozitive:
- miroase nemaipomenit de bine
- intra foarte repede in piele
- matifiaza pielea imediat
- reduce roseata
- are o consistenta densa, deci se consuma foarte putin
- efectele se vad dupa numai cateva zile

Puncte negative:
- nu am gasit nici un punct negativ


Eu personal sunt foarte incantata de aceasta crema. Nu ma asteptam sa fie atat de buna si nici nu este foarte scumpa.

O folosesc de vreo luna deja si imi place mult pentru ca ma asteptam doar sa-mi matifieze tenul, nicidecum sa-mi elimine roseata :P, chiar nu ma asteptam. Este cu siguranta o crema pentru ten mixt sau gras si nu as recomanda-o pentru alte tipuri de ten.


Are o consistenta numai potrivita si este necesara o cantitate foarte mica pentru toata fata, deci se consuma destul de greu.


O sa mai cumpar cu siguranta aceasta crema pentru ca mi se potriveste perfect si are un raport pret-calitate foarte bun.

Voi ati incercat-o?

8 comentarii:

  1. Foarte intesanta crema, eu nu am folosit nicio crema de fata YR, nu ma asteptam sa fie asa de bune. Sa o folosesti cu placere in continuare. O pui si ca baza de machiaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma asteptam sa fie asa :P Deocamdata nu am folosit-o ca si baza, dar ma gandeam sa o incerc sa vad cum se comporta. Multumesc :*

      Ștergere
  2. Buna.Am,folosito de mult tot din germania mi-am luat si a mai avut ceva la ea.cadou.super buna.de aici nu mi am luato,inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare foarte buna.O sa o cumpar si eu de aici din Romania cand mi se termina asta :*

      Ștergere
  3. Uite ca m-ai facut curioasa. :)) Am sa merg si eu pana la o farmacie apropiata sa vedem daca are, desi cred ca am mai vazut pe la ei produse Yves Rocher. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar cautam o parere despre ea , si mie imi plac cremele care matifiaza . de multe ori am fost aproape sa o cumpar , dar de fiecare data aveam alta si ziceam .. alta data :) s-ar putea ca ea sa fie urmatoarea crema pt tenul meu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut foarte mult, chiar merita incercata :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...