duminică, 5 octombrie 2014

Cele mai frumoase genti de piele

De curand am observat pe site-ul celor de la Kurtmann o serie de genti din piele cu sigla proprie. Nu stiu cine realizeaza designul pentru Kurtmann, dar gentile sunt superbe, iar preturile sunt destul de bune luand in considerare faptul ca sunt din piele.
Am ales cateva modele care imi plac cel mai mult:

Incep cu doua modele pe maro, potrivite acestui sezon, un camel si un maro inchis (ciocolata neagra)




Un model foarte colorat, perfect pentru o tinuta compusa din articole vestimentare in nuante inchise, de toamna 

Mie imi lipseste o geanta ivorie, desi nu ar fi tocmai o alegere inspirata pentru acest sezon - 

Nu am putut sa nu adaug o geanta clasica neagra, foarte versatila, un model care trece proba timpului 
tare mare nevoie as avea de un asemenea model

Mireasa colectie, daca nu exagerez numind-o asa, este in mod evident, o geanta intr-o superba nuanta de albastru cobalt, stiti voi ca sunt nu pasionata, ci chiar obsedata de aceasta nuanta


Care este preferata voastra?






Un comentariu:

  1. Nu ar strica prima si ultimele doua sa le am si eu. Adevarul e ca nici nu vreau multe :P

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...