vineri, 20 decembrie 2013

Boots that i always want them....

Imi doresc de foarte mult timp o pereche de cizme peste genunchi , negre simple si cu toc nu foarte mare. Pana acum nu prea am gasit perechea potrivita, daaaarrr cand am intrat pe site si am cautat putin, am gasit-o........nu-mi venea sa cred, este perechea ce am visat-o, divina, perfeccttttaaaaaa, insa cand am vazut pretul parca am revenit un pic cu picioarele pe pamant....:(

Mi le-as cumpara acum fara sa stau pe ganduri, insa daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca o luna as manca doar covrigi :))


Dupa ce le-am vazut sunt sigura ca o sa-mi stea gandul numai la ele, dar ce sa mai zic, oftez asteptand  reducerile, poate poate or sa fie ale mele intr-un final.


Voi ce parere aveti, nu sunt superbe ??

Va pup :* :*






3 comentarii:

  1. Pff, ce pret au...!!! Stii ca am si eu o pereche din piele intoarsa, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu, lucrul asta ma cam impiedica sa le cumpar :P Nu stiu ca ai si tu, ce faaaiinnnn....

      Ștergere
  2. Vai mama ce pret :o Sigur gasesti si pe alte site-uri ceva mai ieftin..de dragul portofelului, nu de alta :)).

    Te invit si la un concurs pe aceasta cale, daca iti face placere :D.
    http://colouring-the-seasons.blogspot.ro/2013/12/hello-hello-ce-mai-faceti-voi-sper-ca.html

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...