duminică, 23 septembrie 2012

Going out make-up

Ieri seara am iesit putin in club si atunci am renuntat la machiajul soft pe care il adopt la serviciu si facultate si am incercat ceva mai intens. Asa ca am ales un smoky eyes mai modern (cum imi place mie sa-l denumesc):P. Nu e cine stie ce, dar imi place cum a iesit pentru ca nu m-am machiat demult asa.

Am folosit ultima paleta achizitionata, de la Makeup Academy, care ati mai vazut-o aici, pe care o iubesc si o folosesc in fiecare zi.




De data asta nu am folosit gene false, parca nu aveam rabdare sa-mi pun :P. Doar putin rimel si gata de plecare :D In realitate arata putin mai diferit, contrastul era mult mai puternic, dar aparatul meu nu face pozele perfecte, asa ca asta este.



Voua cum vi se pare ?

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Creion de sprancene de la Oriflame, nuanta Medium :P te pup :*

      Ștergere
  2. Imi place cum ti-a iesit, nu te-am vazut cu un asemenea machiaj :P As incerca si eu, sunt curioasa daca imi sta bine. Nu obisnuiesc sa ma machiez cu unghiuri asa ascutite de felul meu si as fi curioasa cum imi sta...
    Sa incerci si un machiaj colorat similar, mi-ar place sa vad cum arata la ochii tai, un albastru inchis, navy chiar, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place cum a iesit. Nu am incercat prea des modelul asta, dar tot am vazut ca se poarta si am zis de ce nu :P
      Am incercat si mai colorat, cu nuante de verde, dar nu am apucat sa fac poze. O sa incerc si cu albastru in curand :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...